پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو ارومیه

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » پاورپوینت های درسی
عنوان فایل: پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو ارومیه

تعداد اسلاید: 77

قسمتی از متن اسلاید ها:
كارخانجات توليد كنسانتره آبميوه از محصولات باغات كشور و استان آذربايجان غربي ضمن حفظ نگهداري باغات موجب شده تا زمينه اي براي اشتغال و ارزآوري جديد فراهم آورد به طوريكه از محل صادرات كنسانتره و آبميوه به طور متوسط ساليانه بالغ بر 40 ميليون دلار ارز عايد كشور شود. شركت شهدآب در راستاي سياستهاي كلي دولت مبني بر انجام سرمايه گذاري هاي مورد نياز و به منظور كمك به حل مشكل باغداران در سال 29/2/63 توسط بانك صادرات آذربايجان غربي به صورت سهامي خاص تشكيل شد.
و با مشاركت بانكهاي كشاورزي و صادرات ايران با ايجاد كارخانه توليد كنسانتره آبميوه با ظرفيت اسمي سالانه 5000 تن كنسانتره انواع آبميوه در سال 1371 به بهره برداري رسيد و اين شركت با پذيرش سازمان بورس اوراق بهادار به سهامي عام تبديل شد و سهام آن بر بازار بورس عرضه شد به طوري كه در حال حاضر سهام شركت شهدآب قابل معامله در بورس اوراق بهادار مي باشد و به كشورهاي افريقايي، اروپايي، آسيايي و در آمريكاي شمالي صادر مي نمايد.
شركت شهدآب (سهامي عام) در تاريخ 12/6/71 به صورت شركت سهامي خاص تاسيس شده و طي شماره 1075 مورخه 29/2/63 در اداره ثبت شركت ها و مالكيت صنعتي اروميه به ثبت رسيده است. شركت در تاريخ 2/2/77 به شركت سهامي عام تبديل و در تاريخ 17/9/77 در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شده است در حال حاضر شركت شهدآب جزو واحدهاي تجاري فرعي شركت خاصي نيست و واحد تجاري اصلي نهايي گروه شركت سرمايه گذاري غدير امور شركتهاي بانك كشاورزي و كارگذاري ايين است مركز اصلي شركت در اروميه مي باشد.


دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » پاورپوینت های درسی

تعداد مشاهده: 2704 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 77

حجم فایل:7,477 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل